Як шукати підрядника по розробці сайту (1 частина)
Найнадійніший шлях - сформулювати свої завдання, критерії пошуку і відбору підрядника і зайнятися пошуком самостійно.
В першу чергу зробити найпростіше - запитати у знайомих. Однак, чітку пораду ви навряд чи отримаєте: спектр завдань, цінові діапазони, а також спеціалізація підрядника настільки різні, що радити тут що-небудь конкретне дуже важко. Завдання приблизно така ж, як і з будівельними компаніями, коли скоєно неясно, чого ви хочете - побудувати будинок, відремонтувати квартиру або офіс.
Рейтинги
Звідки почати шукати підрядників? Найпростіший спосіб - це Google. Але потрібно розуміти, що в першу чергу вам будуть потрапляти не те компанії, які добре роблять сайти, а то, що добре займаються SEO. Це теж стане в нагоді, але пізніше, коли ваш сайт буде готовий.
Наступний спосіб пошуку, свого роду стандарт на ринку, - це рейтинги. Це свого роду «жовті сторінки», але при цьому оголошення відсортовані за значимістю компанії. Отже, які бувають рейтинги і за яким принципом компанії ранжуються в них?
Перш за все, рейтинги складаються за профілем. Розробників веб-сайтів, варто шукати в рейтингах веб-студій, веб-інтреграторов і digital-агентств повного циклу.
Складаються рейтинги абсолютно за різними принципами - за опитуваннями клієнтів, за кількістю проектів, які компанії виконали за певний період і т.д. Складність в тому, що ж рейтингів досить багато. Найпопулярніші та авторитетні рейтинги - це Tagline і Рейтинг Рунета.
Ruward - агрегатор всіх рейтингів
Якщо вас бентежить те, що кожен рейтинг складається за різними принципами, то найпростіше звернутися до рейтингу рейтингів, тобто зваженого топа, Який складається на основі місця компанії в усіх рейтингах.
Саме такий рейтинг є Ruward, Який дає цілісну картину по підрядникам без перекосу в будь-яку зі сторін спеціалізації.
Висновок: Використовуйте рейтинги веб-розробників для формування списку претендентів для подальшого пошуку підрядника.
Тендер - види і як вибрати оптимальний варіант?
Після того, як ми визначилися зі списком потенційних учасників перейдемо до самої підготовки до тендеру. Отже, наше завдання - зробити корпоративний сайт, Який буде мати унікальним дизайном, містити інтерактивні елементи і бути зручними для користувача. Нам потрібен надійний підрядник, Який у встановлені терміни запропонує творче рішення, якісну реалізацію і, по можливості, стане його в подальших підтримувати.
Попередній збір інформації
Дивіться на портфоліо потенційних учасників, вибирайте агентства, роботи яких стилістично близькі до рішень ваших іміджевих завдань, звертайте увагу на те, щоб роботи НЕ були однаковими. Подивіться, наскільки збалансований клієнтських портфель. Чим більше клієнтів і чим більше нових робіт, тим надійніше підрядник.
Намагайтеся знайти в портфоліо агентства клієнтів з вашого бізнес-сегмента. Вивчіть ці сайти, подивіться наскільки підрядник зрозумів специфіку бізнесу.
Підготовчий етап перед тендером
Бувають такі види класифікації тендерів:
Закритий чи відкритий
Творчий Конкурс або Запит котирувань
За типом проведення, відкриті тендери оголошуються публічно, і до участі приймаються всі учасники, які пройшли всі формальні критерії. У закритих тендерах ви самі приймаєте рішення, кому висилати запрошення, а кому - є.
З плюсів відкритого тендера - це великий вибір.
Але мінуси теж є:
1) Багато організаторської роботи і формальних документів;
2) Ризики негативу з боку учасників;
3) Важко адмініструвати;
4) Різні рівні виконавців, і, як наслідок, ціна від підрядника до підрядника може відрізнятися в рази;
5) Суворе дотримання процедур.
Перевагою закритого тендеру можна назвати збалансований склад учасників.
При цьому є, в ньому є свої мінуси:
1) Потрібно складати список учасників;
2) риса не помітити цікавого підрядника;
3) Вибір вже може бути зроблений при постановці завдання.
Продовження статті читайте в нашому наступному матеріалі через тиждень...
Автор: Founder E-Home Studio Івко Дмитро