Упаковка бізнесу - чому тобі це потрібно
Фраза «зустрічають по одягу, а проводжають по розуму» працює як ніколи добре, коли мова йде про упаковку бізнесу.
Уявіть собі, що ви прийшли на ділову зустріч, де повинні вибрати ділового партнера, з яким будете співпрацювати. Обидва пропонують приблизно однаковий продукт, тільки ось один і одягнений стильно, і вміє подати себе у вигідному світлі. Другий, навпаки, одягнений більш неохайно та ще й каже невиразно.
Кого з двох партнерів ви виберете? Думаю, відповідь очевидна.
Сьогодні ми розповімо про те, що входить в упаковку бізнесу і чому це дійсно потрібно кожному.
Що таке комплексна упаковка бізнесу?
Комплексна маркетингова упаковка бізнесу - це тобі не просто красивий фантик від цукерки. Це унікальна можливість представити у вигідному світлі обличчя вашого бізнесу і донести до клієнтів його смислове ядро.
Вона дозволяє вирішити такі завдання:
- Ефективно піднести компанію, її місію та продукти.
- Популяризувати бренд і вигідно виділити його серед конкурентів.
- Отримати нових клієнтів.
- Збільшити обсяг продажів.
УПАКОВКА ДЛЯ БІЗНЕСУ: НАВІЩО?
Щоб зрозуміти, чому вам не обійтися без упаковки, представимо її у вигляді логічного ланцюжка: Маркетинг - Упаковка - Продажі.
Так ось, упаковка - це те сполучна ланка, яка допомагає швидше прийняти рішення і встановити серйозну зв'язок між маркетингом і продажами.
Погана упаковка відштовхне ваших клієнтів, в той час як хороша трансформує Товар Так.
Упаковка - це візуальний маркетинг, то, як клієнт нас сприймає, що він відчуває, коли дивиться на нас або читає те, що ми пишемо.
За допомогою упаковки ви зможете якісно втілити в життя всі можливості візуального маркетингу: донести до цільової аудиторії місію і все смисли вашого бренду, причому зробити це в найпривабливішою формі.
Більшість покупок відбуваються емоційно. Тому в даному випадку нейромаркетінг каже: якщо ви задовольните біль від оплати товару чимось приємним для клієнта, тоді йому буде простіше розлучитися з грошима.
Іншими словами, покупка буде здійснена тоді, коли задоволення від покупки перевищить біль від оплати. І саме для цього нам і потрібна упаковка.
Упаковка - які завдання і чому це "must have" для кожного бізнесу?
За допомогою упаковки бізнесу / БМ (бізнес моделі) можна вирішити такі завдання:
- Довести, що ваш продукт - саме те, що потрібно. Зробити це можна, відповівши за допомогою візуального маркетингу на всі питання клієнта.
- Підвищити рівень довіри - довести, що ви дійсно існуєте і таким чином максимально наблизитися до своєї аудиторії.
- Спростити, показавши себе і свій продукт в лаконічній формі - це дозволить штовхнути клієнта на перше просте дію.
Якщо до того, як ви подумали про упаковку, до покупки вашої продукції ставилися прискіпливіше або взагалі не купували, а саме довіра до бренду була досить низькою, то після упаковки вам будуть довіряти і купувати, навіть якщо продукція коштує дорого.
А навіть більше того: хороша упаковка - гарант того, що клієнти тепер хочуть працювати тільки з вами.
ЩО упаковують:
- себе
Як ми вже говорили на початку статті, ми зустрічаємося з партнерами і клієнтами, які хочуть щось у нас купити.
І якщо під час такої зустрічі людина буде неохайно виглядати, ви просто не зможете ставитися до нього довірливо. Тому ви повинні мати гарний вигляд і стильно.
Це стосується не тільки власників бізнесу, а й співробітників.
- офіс
Продуманий look - це тільки частина справи. Ваш офіс не повинен відставати від вашого зовнішнього вигляду. Крім стильного приміщення, не забудьте повісити на видне місце грамоти, листи подяки, ліцензії, - будь-які документи, що підтверджують вашу експертність і крутість.
- бізнес
Це все, що ви якимось чином відправляєте або показуєте клієнтові.
Оскільки зараз весь бізнес йде в онлайн, важливо подбати про те, щоб упаковка бізнесу, а саме логотип і сайт виглядали на належному рівні.
Упаковка бізнесу - що робити?
Подивіться на свій продукт критично - а чи є він взагалі? Не треба упаковувати старе - спробуйте якось видозмінити свій продукт, щоб він став краще.
Після цього можна переходити до чищення. Відмовтеся від непотрібного: якщо у вас багато схожих продуктів, варто зосередитися на основному, тому, що по-справжньому приносить прибуток.
Пам'ятайте, як вчинив свого часу Стів Джобс? Він скоротив модельний ряд продукції, щоб покупцям було легше визначитися з вибором. У підсумку це призвело до небувалого підйому компанії.
Після цього переходимо безпосередньо до упаковки і просуванню бізнесу і створення сучасного сайту.
ЧОМУ ВАМ ПОТРІБЕН САЙТ?
Якщо ви ще не усвідомили всі переваги від наявності власного представництва в мережі, то пропонуємо вам ще одну можливість переглянути свої погляди:
Сайт як джерело трафіку - це та кількість людей, які відвідують ваш ресурс. Якщо до цього вся діяльність вашої фірми була зосереджена в одному місті, то за допомогою свого сайту перед вами відкритий весь світ.
Лідогенераціі - це така маркетингова тактика, яка підвищує довіру до товару або бренду.
Крім того, при просуванні свого ресурсу незайвим буде скористатися e-mail і мессенджерами як безкоштовним каналом комунікації. А акаунти в соц мережах дозволять додатково підвищити довіру і впізнаваність, а також бути свого роду особистим брендингом керівника або всієї вашої організації.
Складові якісної упаковки бізнесу під ключ передбачають створення такого сайту, який підійме цінність вашого товару або послуги. Однак, якщо у вас вже є сайт або Лендінгем, не варто думати, що ви упакували свій бізнес на всі 100%. В першу чергу це системний підхід, куди входить:
- Розробка логотипу бренду і рекламної поліграфії для клієнтів - візиток і т.д.
- Стильний і продуманий до дрібниць дизайн сайту, передові технології, зокрема, наявність адаптивної верстки та інші особливості, які роблять ваш ресурс унікальним і сучасним.
- Креативно оформлені акаунти в соц мережах і цікавий, що запам'ятовується контент в стрічці.
- Формування реального УТП - унікальної торговельної пропозиції вашого бренду.
- Написання продають текстів і багато іншого.
Автор: Founder E-Home Studio Івко Дмитро