Навіщо компанії потрібен Фейсбук?

27.09.2018

Соціальні мережі та бізнес в 2018 році

Про місце соціальних мереж в житті сучасної людини, я думаю, сенсу говорити немає. Більшість підприємців розуміють, що без просування в інтернеті і в соц. мережах, сьогодні вже не обійтися нікому. Якщо раніше маркетинг в соц. мережах ще міг пройти як додатковий канал просування, без якого можна було якось обійтися, то в 2018 році вибирати вже не доводиться. Наявність акаунтів в соц. мережах, а також соціальних кнопок на сайті, як і наявність самого сайту, - це абсолютний must-have для будь-якого бізнесу. Ігнорування факту, що присутність в соц. мережах просто необхідно - може коштувати досить дорого.

Інтернет і мобільні телефони поглинають нашу увагу

Ось невеликий приклад того, наскільки соціальні мережі завоювали нашу увагу (особливо з приходом мобільного інтернету). Знайома картина?

Навіщо компанії потрібна сторінка в ФейсбукЧем молодше Ваша ідеальна аудиторія, тим більше часу вона проводить, клікаючи по екрану своїх мобільних пристроїв.

Чого хоче сучасний покупець?

Крім спілкування з друзями, користувачі все частіше звертаються в інтернет за інформацією про компанії, товари, послуги, відгуках, знижки і т. Д. Якщо, пошукавши інформацію про Вашу компанію, користувач нічого не знайде, то великі шанси того, що він просто піде до Вашого конкурента, у якого є сайт і акаунти в соц. мережах. І тут вже буде не важливо, що у Вас вибір більше, а ціни нижчі. Навіть той факт, що Ви пропонуєте кращий в місті сервіс, перестане грати своє значення, так як потенційний покупець просто не дізнається, що Ви могли б йому запропонувати. Так як порівняти йому ні з чим, то Ваш конкурент стане для нього найкращим вибором в момент прийняття рішення. Як говоритися, все пізнається в порівнянні. Сьогодні саме порівняння визначає скільки клієнтів у Вас буде в кінцевому підсумку. Чим більше інформації буде у Вашого клієнта, тим вище буде рівень довіри до Вас. Як результат - більше продажів. Розумієте логіку?

Де Ваша цільова аудиторія?

З усього вище сказаного випливає, що Ваша компанія просто зобов'язана бути присутньою в тих каналах, в яких Ваші потенційні покупці проводять час, спілкуються і шукають інформацію. На сьогоднішній день такими каналами як раз і є соціальні мережі.

До слова, середня кількість часу, який користувач проводить в Фейсбук - 21 хвилина в день (дані за 2015 рік). І це тільки середній показник по Фейсбук, друзі! А тепер подумайте, що сучасні користувачі дуже рідко мають всього один акаунт. Якщо ще в минулому році заявлялося, що в середньому на одну людину припадає 4-6 профілів, то за останньою статистикою за 2016 рік, ця цифра становить вже 7 + профілів!

У Вас, наприклад, скільки акаунтів? Є Вконтакте, так? Ще й Фейсбук є? А як щодо Твіттер? О-о-о-о, навіть Інстаграм є? Ну, Ви самі розумієте, що без соц. мереж вже нікуди, а тут ще й месенджери на підході ...

Це, звичайно, не означає, що Вам потрібно з головою зануритися в соціальні мережі і створити 20 акаунтів тут і там. Це було б просто втратою часу, зусиль і грошей для Вас і Вашої компанії. Вам потрібно визначити в якій соціальній мережі знаходиться Ваша цільова аудиторія і зосередити, на перших парах, всі зусилля саме на цих 2-3 каналах. Починати відразу з п'яти соц. мереж я Вам настійно не рекомендую!

У презентації нижче Ви можете побачити основні демографічні характеристики користувачів найпопулярніших соц. мереж в Росії. Це дуже загальні дані, тому поставтеся до них відповідно і тверезо оцініть чи підходять ці канали під Вашу аудиторію.

Зростаюча популярність Фейсбук в інтернеті 

Якщо Ви користуєтеся соц. мережами (хоча б для себе, як користувач), то думаю, що для Вас не буде сюрпризом, що Фейсбук є найбільшою і найпопулярнішою соціальною платформою в світі. На даний момент соц. мережу може похвалитися щомісячною аудиторією в 1,65 мільярдів користувачів у всьому світі.

У російськомовному інтернеті справи йдуть трохи інакше: соціальна мережа Вконтакте поки ще залишається лідером за кількістю користувачів (46 млн.), Але Фейсбук продовжує стрімко завойовувати аудиторію Рунета. З цієї причини все більше і більше компаній замислюються над тим, щоб почати просування і в Фейсбук.

На сьогоднішній день, щомісячна аудиторія Фейсбук в Україні становить близько 7,4 мільйонів осіб, а щодня сайт відвідують більше 4 млн. Чоловік.

Якщо раніше користувачами Фейсбук, в основному, були жителі Києва, то зараз до них підключаються інші регіони і міста. Маркетинг в Фейсбук більше не є прерогативою великих брендів і організацій. Існує величезна кількість невеликих компаній, яких в соц. мережі налічується більше 50 мільйонів по всьому світу, до

© 2019 Digital agency E-homestudio
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати